Sunday, June 10, 2007

Huonohko päiväkö

Ottaa aivoon


Telkussa toi miesten dödömainos. Kiemurtelua ja vääntelyä.

Miehet, jotka käyttävät kopisevia kenkiä. Haluavatko he sillä tavalla hakea huomiota ? Onko joku kopisevakenkäinen minua kaltoin kohdellut, en ainakaan muista.

Ystävät, jotka pitävät mua äitinään / huoltajanaan. Pitäisikö nyt tehdä näin vai noin ? Otanko mukaan myös saappaat vai vaan lenkkarit ? Istunko ikkunan vieressä ? Miksi suhde ja suhtautuminen muuttuu ? Onko sekin taas mun omaa syytä eli jos olen yrittänyt muuttaa suhtautumistani asioihin niin olenko ajanut heidät siihen ? Tottakai on ookoo selvittää omaa kantaansa mun kanssa keskustelemalla, mutta kai nyt simppelimmät päätökset voi tehdä ihan itse.



Kai tämän päivän pohdinnat johtuvat siitä, että selkä on kipee. Alkoi jo eilen illalla, mutta yritin vakuuttaa sen johtuvan huonosta nukkuma-asennosta. Ei ole kuitenkaan mennyt vielä ohi ja huomenna pitäisi kyetä hoitamaan asioita, mua niin inhottaa peruuttaa tapaamisia. Olen syönyt särkylääkettä ja yrittänyt venytellä. On ollut aikaisemminkin ja aina mennyt ohi muutamassa päivässä.

2 comments:

Katili said...

Ihana kielokuva ihan ensteks. Mä kanssa inhoon sitä guzzibuuumitälie-mainossarjaa. Jännä että sanoit miesten kopisevista kengistä, olen ajatellut naisten kopisevista samaa. Ehkä itse voisin ( ja olenkin joskus tehnyt niin) kävellä kopisevissa kengissä, mutta silloin haluan viestittää pelkkää ylivoimaisuutta.

Ei ihmisessä= sinussa voi olla syytä, jos on oma itsensä. Syy löytyy siitä toisesta, joka ei uskalla olla oma itsensä ja hakee jatkuvasti hyväksyntää. Joten tukka tötterölle ja unohda. Anna epävarmojen hääriä, kuin hölmöläiset, jotka vievät suurella innolla valoa säkeissä umpitaloonsa.

Itse ymmärsin jokin aika sitten että ystävyys on paljon muutakin kuin antamista ja ottamista, se on myös henkistä läsnäoloa. Vaikka en kovin hyvä ole vielä, niin ainakin oppilas. Toisaalta erakonurani on kestänyt tässä mielessä aika kauan....mutta koulua käydään.

Kiraja said...

Kiitti. Tunnelmat laskee kuin lehmän häntä kun ei ole tarpeillaan.