Wednesday, February 8, 2006

Oma aika

Tiikeri on ollut sairaana jo kolmisen päivää enkä ole päässyt itsekseni kuin kauppaan, niin nyt rupeaa tuntumaan että ollaan liian iholla, siis toistemme tai ainakin minun. Sain Tiikerille seuraa illaksi, mutta käytinkin sen velvollisuuteen, en itselleni ja mieliala pyllähti heti väärään suuntaan. Onneksi velvollisuudessa oli mukana Ihana, jonka kanssa pystyin jakamaan asioita ja se hiukan kompensoi ajatusmylläkkää.
Onneksi olen vihdoinkin tajunnut oma aika -käsitteen eli se ei tarkoitakkaan minun ja Tiikerin aikaa vaan minun ihan omaa aikaa, aikaa olla vaikka perse edellä puussa jos siltä tuntuu. Olen myös antanut periksi sille että minä tarvitsen omaa aikaa ja minulla on lupa haluta omaa aikaa. Minun oma aika ei ole keneltäkään loppuviimeksi pois, vaan saattaa jopa helpottaa ympäristönikin elämää.

No comments: