Saturday, October 7, 2006

Hän

Istun moottoripyörän päällä takanasi, pidän kiinni sinusta, kädet tiukasti ympärilläsi. Ympärillä tumma yö, edessä mutkainen tie ja yllä tähtinen taivas. En tiedä mihin olemme menossa, mutta se ei häiritse, sillä luotan täysin siihen että sinä tiedät,tunnet tien. Nautin vain lämpimästä yöilmasta kasvoillani ja ilmavirrasta hiuksissani. Olemme nähtävästi lähestymässä asutusta, sillä nyt tietä reunustavat katuvalot.

Ah ihanaa, saavumme luolabaariin.
Olen käynyt siellä aikaisemminkin, mutta toisessa seurassa.

Sisällä odottaa jotain mitä en millään olisi voinut arvata. Hän, joka ei muka hempeile eikä romantisoi, on etukäteen käynyt varaamassa meille paikat, tilaamassa juomat ja järjestänyt kukankin siihen tiskille. Vain ja ainoastaan minua varten, vain ja ainoastaan minua ilahduttaakseen ja osoittaakseen minulle kuinka paljon minusta välittää.

Hän myös tanssii minulle tai oikeammin itselleen, purkaa tuntojaan. Istumme luolabaarissa kunnes se suljetaan. Siirrymme ulos jatkamaan juttelua,kunnes aurinko nousee ja taikoo pikkuhiljaa sataman veneet esiin.

Pyörän selkään. Juuri auenneesta leipomosta lämmin patonki mukaan ja suunta hänen luokseen aamupalaa valmistamaan. Tunnen itseni tärkeäksi ja rakastetuksi. Minäkin rakastan häntä enemmän kuin koskaan aikaisemmin, koko nuoruuteni palolla.

No comments: